Alle Organisatie Bedrijfsevenementen Bureaus in België
KEEP IT QUIET
4.9(11 reviews)Working Behind Brands
Top bekroondKeep It Quiet partners with brands to organize events, brand activations or logistic marketing operations. We do everything to transform a brand contact into an experience that generates emotions, creates lasting memories and gets shared. Keep It Quiet werkt samen met merken om geweldige evenementen, merkactivaties of logistieke opdrachten te realiseren. Wij doen alles wat nodig is om een idee om te zetten in een merkbeleving die emoties opwekt, blijvende herinneringen creëert en vooral veel buzz produceert. Keep It Quiet travaille avec des marques afin de réaliser d’excellents événements, des activations de marque ou des opérations de marketing logistique. Nous mettons tout en œuvre pour transformer une idée en une expérience pertinente qui suscite des émotions, qui crée des souvenirs impérissables et, surtout, génère beaucoup de buzz.3 projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Mortsel, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Overheid (+23)Spreekt Frans, Engels(+2)1-10 teamledenSPRDLUX EVENTS
5(3 reviews)Event agency for corporate events - we operate worldwide
SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, incentives en congressen. Feesten waar nog lang over nagepraat wordt, zijn onze core business. We doen aan creatieve storytelling, terwijl we alle zintuigen prikkelen en uw gast onderdompelen in uw verhaal WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES De SPRDLUX focus ligt op service, kwaliteit en een ervaring creëren voor uw gasten. U kiest voor de totale ontzorging van uw event of u zet onze diensten in waar nodig. In nauw overleg bepalen we uw doelstellingen en in functie van uw budget zorgen we voor een gedetailleerd concept en plan. U kiest er voor om nauw betrokken te zijn bij de organisatie of juist niet. SPRDLUX EVENTS begeleidt en adviseert u bij elke stap. Bekijk ons werk en fijne reacties van klanten op onze website. Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek om te zien waar we u mee kunnen helpen. Ga voor niet minder dan superdeluxe! SPRDLUX EVENTS is a full service event agency. We organise events, meetings, incentives and conferences. Parties that will be talked about for a long time are our core business. We engage in creative storytelling, while stimulating all the senses and immersing your guest in your story WE CREATE MEMORIES THROUGH EXPERIENCES The SPRDLUX focus is on service, quality and creating an experience for your guests. You opt for the total care of your event or you use our services where necessary. We determine your objectives in close consultation and, depending on your budget, we provide a detailed concept and plan. You choose to be closely involved with the organization or not. SPRDLUX EVENTS guides and advises you every step of the way. Check out our work and great feedback from customers on our website. Contact us for a no-obligation consultation to see how we can help you. Go for no less than super deluxe!5 projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Turnhout, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Retail (+8)Spreekt Engels, Duits(+3)1-10 teamledenLANDMARK - Event Agency
5(1 reviews)Landmark rules!
Planning to organize a memorable event and looking for a reliable event partner ? Landmark will guide the way. We are dedicated & experienced 2-team professionals, with a creative and strategic approach. The meaning [ A landmark is a recognizable natural or man-made feature used for navigation ] Literally refers to a geographic feature used by explorers and others to find their way back or through an area. These features can be stars,natural or industrial eye-catchers,icons, sculptures, art, quotes, … Our mission We at LANDMARK, want to be your guide, your navigation tool, to help you find your direction. TOGETHER we will put your idea, message and event on the map. We will help you to make your event a genuine Landmark. Our Craftmanship - Event creation & concept development - Content strategy - Event production (pre & post) - Tailor made full service event production (Home and Abroad)Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 3.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Anderen (+3)Spreekt Engels, Frans(+1)1-10 teamledenTC Productions
5(8 reviews)Crafting Tomorrow's Memories.
AanbevolenTop bekroondHello! Welcome to TC Productions, your destination for cutting-edge event experiences. We specialize in crafting unforgettable gatherings that push the boundaries of creativity. With our expert team and innovative approach, we bring your vision to life with precision and flair. From immersive brand activations, dance events to corporate gatherings and galas, we're here to elevate your event to the next level. Let's Craft Tomorrow's Memories.6 projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Temse, België (+3)Vanaf € 5.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Kleding & Accessoires (+8)Spreekt Engels, Duits(+3)11-50 teamledenhaca.studio
5(1 reviews)Tell your story, think events.
At haca.studio, we design and deliver seamless, high-impact events for NGOs, EU institutions, and mission-driven organisations. Based in Brussels and working fully remotely across Europe, our team brings clarity, calm, and expertise to even the most complex gatherings. We cover every stage of the event lifecycle, from concept and planning to logistics, on-site coordination, and delivery. Whether you’re organising an international policy forum, a hybrid stakeholder meeting, or a high-level summit, we ensure your event is purposeful, inclusive, and professionally executed. Our services include: • Strategic event planning & programming • Venue scouting & supplier management • Hybrid & in-person event production • Travel, accommodation, and participant coordination • AV setup, interpretation & technical support • Sustainable, carbon-conscious event logistics Our remote-first structure enables us to remain agile, collaborative, and cost-efficient, without compromising quality. Wherever your event takes place, we’re ready to make it happen.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Brussel, BelgiëVanaf € 3.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Overheid (+4)Spreekt Engels, Frans(+1)1-10 teamledenOFCORES
4.9(13 reviews)OFCORES - Shaping the Future of Events DiscoVR - Virtual is the new Reality
OFCORES is your international specialist in virtual, hybrid and in-person events for corporate and institutional clients. Our team of digital natives provide one-stop-shop event management services, including comprehensive communication packages, genuine brand experiences, hybrid event studios, and effective technology and virtual solutions for your next event. Our solutions: " No stress, high impact & maximum return on your events, our core business gives you the opportunity to focus on your core business." DiscoVR is our sister company with a focus on VR as Virtual is the new Reality. They create Extended Reality to drive your sales & marketing goals and support your virtual event, by using the latest 360° photography, 3D & VR technology.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Dilbeek, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Anderen (+12)Spreekt Engels, Frans(+2)11-50 teamledenElite Events
5(2 reviews)Elite Events crafts events that help you reach the people that matter most.
Our international team has all angles covered from event concept till event assisting. By working with us, you will work with a human sized company that is involved in making your event a success. With over 10 years of experience in events, our company specialises in European institutions events as well as associations and political forums. We organise in person meetings, hybrid conferences as well as digital events. The size of our events can range from small meetings up to large conferences of over 500 participants. We assist our clients with the development of the event concept, participants and suppliers management, security and protocol planning, technical assistance as well as all your communication and printing needs. European policy is our first love. By combining it with our extensive experience in events we made it our mission to create seamless events that matter and have an impact on our society.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, België (+1)Vanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Kunst & Ambacht (+2)Spreekt Engels, Frans(+1)11-50 teamledenZININ
4.8(8 reviews)WE CREATE LIVE & DIGITAL BRAND EXPERIENCES & EVENTS.
WE CREATE LIVE & DIGITAL BRAND EXPERIENCES & EVENTS. ZININ offers expertise in strategy, design, innovation and experience, to harness the power of brand for growth. Our Disciplines : Corporate & Consumer Branding, Content Creation, Digital & Social Brand Experiences, Live & Hybrid Brand Events. We're pushing the boundaries of what’s possible in every format: Digital, Virtual & Social, Live or Hybrid. We are convinced that you never get a second chance to make an unforgettable first brand impression. We believe that every touchpoint of a brand offers unique opportunities. We activate brands by building powerful front lines in the digital & real world. We work for both b-t-c & b-t-b clients in various sectors: High-Tech, Chemical Industry, Healthcare, Pharmaceuticals, Human Resources, Finance, Logistics, Entertainment, Care, Education, Deco ... . A client can expect creative concepts with a flawless execution. ZININ is a flexible agency with short and direct communication lines between clients and the project team. If you're a looking for a creative brand content & conversation agency with extensive experience & network and real personal commitment, we can help you out!5 projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Bierbeek, BelgiëVanaf € 5.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Bouw (+14)Spreekt Nederlands, Engels(+2)1-10 teamledenDuctape - Event Agency
4(2 reviews)Full-service evenementenbureau te Antwerpen voor uw evenementen van A tot Z!
Ductape Event Agency is, met 10 jaar ervaring, de perfecte partner voor het volledig uitwerken van uw corporate event, personeelsfeest, klantenfeest, incentive, teambuilding, product launch, etc. van A tot Z, zowel in binnen- als buitenland. Ductape is een full service evenementenbureau. Dat wil zeggen dat wij het volledige event van A tot Z voor u opvolgen. Ook wanneer u bepaalde onderdelen zelf wenst op te volgen (locatie, catering, …) nemen wij al het overige voor onze rekening. Alles begint bij een gesprek over het soort evenement, wat uw wensen zijn en het budget dat u vooropstelt. We luisteren zorgvuldig naar u en streven ernaar om in functie van uw budget de beste oplossingen aan te reiken om er telkens weer een geslaagd event van te maken. Samen met u zetten we de puntjes op de i. Op de dag van uw evenement coördineren wij alles van opbouw t/m afbouw. We verzorgen uw evenement tot in de puntjes en bieden een feilloze, kwalitatieve en flexibele organisatie. U hoeft zich geen zorgen te maken, u hebt meer tijd over voor uw gasten en kunt zelf ook echt genieten van het event. ------ With 10 years of experience Ductape is the perfect partner for the complete organisation of your corporate event, staff party, client event, incentive, teambuilding, product launch, etc. from A to Z, in Belgium and abroad. Ductape is a full-service event agency. This means that we provide a follow up of the entire event from conceptualisation, set up, event until dismantling. If you wish to follow up on certain parts yourself (venue, catering, etc.), we will take care of everything else. It all starts with a good talk about the type of event you wish to organise, what your needs are and the budget you have in mind. We listen carefully and strive to provide the best solutions according to your budget to make it a successful event over and over again. Together with you, we will dot the i’s. On the day of your event, we coordinate everything from set up until dismantling. We take care of your event down to the last detail and offer a flawless, high quality and flexible organisation. You don’t have to worry about different suppliers and details, you have more time left for your guests and you can really enjoy the event yourself.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Industriële Goederen en Diensten (+12)Spreekt Nederlands, Engels(+1)1-10 teamledenThe Parlor
5(2 reviews)Crafting Ideas that Spark Conversation
We're a Persuasive Communication Agency, passionate about crafting ideas that spark conversation, by making impact with creative advertising concepts, captivating videos and striking digital campaigns. Your companies reputation is driven on more than just performance and profit. Being a leader in today’s market often requires taking bold action on the tough issues you face in society. But you shouldn’t go it alone. The Parlor assembles top talent in branding and marketing to help brands break down issues, understand new audiences and make impacts that matter, by putting purpose into practice. Engage your audience with a customised persuasive communication strategy.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Overheid (+10)Spreekt Engels, Frans(+2)1-10 teamleden#NICECOM
4.5(7 reviews)Ayant une experience dans le marketing opérationnel depuis plus de 15 ans, n ous vous aiderons à raconter une histoire et à developer l’expérience client afin de promouvoir votre marque. Nos clients du monde du luxe pour la plupart tout comme ceux des grands groupes et institutions nous accordent leur confiance dans les métiers ci-dessous: Évènementiel : Réalisation de concepts événementiels avec un service ultra-flexible. Nous nous occupons de réaliser vos productions sur mesure de A à Z avec nos partenaires internationaux Placement de marque Nous vous accompagnons afin de vous aider à vous implanter dans des lieux en adéquation avec votre positionnement. Que ce soit pour de l'exposition, de la vente ou de la génération de leads Communication & production digitale ou print Que vous ayez besoin de visuel 3D, de mockup ou simplement de vos prochaines pubs nous sommes à votre disposition! Envie de réaliser une production de matériel POS et l'installer? Comptez sur nous! Parmi nos clients vous pouvez retrouver : LVMH, Dinh Van, Zadig & Voltaire, Luxottica, BMW, Taittinger, Bentley, Agoria, Pernod Ricard, et bien d’autres,…. --- EN With over 15 years of experience in operational marketing, we will help you relate your story and develop the customer experience to promote your brand. Our clients in the luxury sector for the most part, as well as those of major groups and institutions, trust us in the following businesses: Events: Realization of event concepts for the luxury industry with an ultra-flexible service. We take care of your tailor-made productions from A to Z with our international partners. Brand placement : We support you in order to help you set up in locations in line with their positioning. Whether it is for exhibition, sales or lead generation. Communication & digital or print production : Do you need 3D visuals, mockup or just your next ads? We are at your disposal! You have to produce POS equipment and install it? You can count on us! Among our customers you can find: LVMH, Dinh Van, Zadig & Voltaire, Luxottica, BMW, Taittinger, Bentley, Lamborghini, Agoria, Pernod Ricard, and many others,.... --- NL Met meer dan 15 jaar ervaring in operationele marketing , helpen wij u uw verhaal te vertellen en de klantervaring te ontwikkelen om uw merk te promoten. Onze klanten in de luxesector, maar ook die van grote groepen en instellingen, vertrouwen op ons in de volgende bedrijven: Evenementen: Realisatie van evenementenconcepten voor de luxe-industrie met een uiterst flexibele service. Wij verzorgen uw maatwerkproducties van A tot Z met onze internationale partners. Plaatsing van het merk : Wij ondersteunen u om u te helpen zich in te richten op locaties die aansluiten bij hun positionering. Of het nu gaat om een beurs, verkoop of leadgeneratie. Communicatie & digitale of gedrukte productie: Hebt u 3D visuals, mockup of alleen uw volgende advertenties nodig? Wij staan tot uw beschikking! U moet POS-apparatuur produceren en installeren? U kunt op ons rekenen! Onder onze klanten vindt u ook onze klanten: LVMH, Dinh Van, Zadig & Voltaire, Luxottica, BMW, Taittinger, Bentley, Lamborghini, Agoria, Pernod Ricard, en vele anderen.......Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Kleding & Accessoires (+9)Spreekt Frans, Engels(+2)11-50 teamledenNew Balls Please
5(9 reviews)Top bekroondNew Balls Please? We serve the balls that give you extra power and elasticity to win the game. 100% focused on high quality, we work out a strategy that turns your brand story into an unforgettable live experience that maximizes your results. From small national events to large-scale international meetings, incentives and congresses: our solution-driven team is at your service to assist you in each and every step of your live storytelling project. We go for details and search them out of the box, where new things exist and the unimaginable starts to happen. We dare to be creative and combine timeless beauty with sparkling new concepts. Together we tell a story that inspires and that touches the heart of you and your guests. It’s their love for your event that will generate enormous buzz to your brand.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Gent, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Auto (+15)Spreekt Frans, Duits(+4)11-50 teamledenPanama Events
5(1 reviews)Panama Events - turning brands into heroes As a no-nonsense event agency, we bring people and brands together. Our goal is to make you score with a memorable and one-of-a-kind event, not only for your customers, but also for prospects, colleagues or any other stakeholder. We think out-of-the-box, feeding on our creativity, and work in a transparent and well structured manner. Flexibility is key! Whatever you throw at us, we make it work - no mountain's too high, no river's too deep. We make a unique, tailor-made plan, no matter how big or small, fit to your budget. We like a clear set of rules and kick on strict deadlines, proving our hands-on and feet-in-the-street mentality. We believe excellence is in the details, so nothing ever escapes our attention. All of this, in combination with determination, drive and dedicated teamwork makes Panama Event your event weapon of choice. Clients: Q8, Flanders Classic, Opel, Land Rover, Jaguar, Orange, Red Bull, AG Insurance, Duracell, Laurent Perrier, Alken-Maes, Cordeel, Procter & Gamble, The Adecco Group, P&V Verzekeringen, Mediahuis and many others. Recent cases: 10 years House Of Talents (2018), Benelux Launch Range Rover Evoque (2018), Ronde Van Vlaanderen VIP 2018, Zoute Grand Prix 2018, Gala van de Flandrien 2018, The Adecco Group Kick Off, Grand Départ Tour De France 2017 (Düsseldorf), Red Bull Zeepkistenrace 2017, Launch Range Rover Velar 2017, Launch Opel Grandland X 2017, Duracell Staff Event, P&V Verzekeringen Staff Event.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Temse, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Media (+2)Spreekt Nederlands, Engels(+2)11-50 teamledenMediaMixer
(0 reviews)Content in Motion
MediaMixer is an allround, independant storytelling communication agency. With our in-house studio we get content moving for various communication projects. From digital to live, always tailored to your brand. LIVE: We create and organize live experiences such as trade shows, conferences, corporate radio, hybrid events, and incentives VIDEO : Our in-house team of producers, photographers, videographers, editors, and content creators brings every piece of content to life. MEDIA : We develop standout campaigns with strong concepts, social media advertising, copywriting, search marketing, PR, and more. DIGITAL : We conceive and build digital solutions, including websites, apps, and loyalty platforms. A selection of the wonderful projects we have developed in collaboration with our clients and our MediaMixers team can also be found on our website: www.mediamixer.be Let’s get in touch!Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Bouw (+7)Spreekt Engels, Frans(+1)51-200 teamledenLet's events
4.8(5 reviews)Let's Events, agence active dans le secteur de l’événementiel & de la communication vous propose des services d’organisation en prenant en charge votre événement qu’il soit privé, public ou corporate. Nous proposons des solutions pour chaque demande & un large choix de services tant au niveau du catering, du bar que du mobilier & de la gestion globale. Chaque indépendant travaille dans un secteur bien spécifique afin de pouvoir proposer un large choix de services et la meilleure personne pouvant correspondre à vos attentes ainsi qu'à vos désirs. Nous accordons une importance particulière au suivi du client & à la gestion de chaque dossier de manière personnalisée afin de satisfaire la moindre demande & de rendre chacun de vos souhaits possible. Vous trouverez sur cette page, une série de nos collaborations et expériences. Bonne découvert Notre équipe : •Association de freelances spécialisés dans le secteur de l’événementiel •Equipe de freelances pour chaque secteur spécifique de votre événement •Dynamisme •Equipe & personnel multilingues & professionnel •Personne de contact avant, pendant & après chaque événement •Sécurité, assurance & garanties •Photographe & autres prestataires sur demande Nos services : •Conception, organisation, réalisation, coordination •Encadrement complet •Elaboration et suivi de budget •devis gratuit modulable afin qu’il puisse être adapté à vos modifications et désirs, une proposition adaptée à votre budget, une livraison incluse •Décoration •Hébergement et transport •Catering, bar & vaisselle •Animations et artistes •Hôtesses d'accueil multilingues et sécurité •Photographe •Son, lumière et support technique •Gestion logistique et administrative Vos avantages : •Organisation sur mesure d'un évènement unique et de qualité •Prise en charge de la gestion globale •Proposition de concepts créatifs •Budget précis et détaillé •Suivi personnalisé et contact permanent •Confidentialité totale •Découverte de lieux insolites •Profitez pleinement de votre évènement Nos animations : Pour vos events, nous vous proposons une liste non exhaustive d’animations pouvant apporter une plus value à ce dernier •ARTISTIQUE •Concert •Spectacle de magie •One man Show •Spectacle de danse •Art (ateliers) •Défilé de mode •Shooting photos •Jongleurs lumineux •Soirée casino •CULTUREL & DIVERTISSEMENTS •Blind test •Cours de cuisine •Cours d’œnologie •Cours de bières belge •SPORTIF & OUTDOOR •Quizz golf •Snookball •BubleFootball •Ballade équestre •Activité en plein air (soin des animaux,…) •Jeux de piste •Segway Nos lieux : •Château •Ferme •Bateau •Espace de co-working •Espace insolite •Si vous disposez de votre propre lieu, nous pouvons nous déplacer en apportant notre structure complète (bar, mobilier, vaisselle, décoration,…) Catering : •Cuisine traditionnelle authentique 100% Home made •Service traiteur sur mesure •Adapté selon chaque budget •Personnel •Décoration •Mobilier •Vaisselle •Bar & boissonsOp zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Court-Saint-Étienne, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Accounting (+6)Spreekt Frans, Arabisch(+3)1-10 teamledenDe Warmste Teams
(0 reviews)Platform voor bedrijven en organisaties die iets voor hun medewerkers en/of klanten willen doen
Platform voor bedrijven en organisaties die iets voor hun medewerkers en/of klanten willen doenOp zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Vorselaar, BelgiëVanaf € 300 voor Organisatie BedrijfsevenementenProjecten in meerdere sectorenSpreekt Nederlands, België1-10 teamledenJust Eddy
(0 reviews)Awesome Events
Hi, we’re just Eddy. And we create awesome events. We like off the hook creativity with a high level of quality. We want to move people, emotionally and physically. We create very serious events for companies and really cool events for just anybody… sports events, foodie madness and the high end cultural stuff.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Destelbergen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenProjecten in meerdere sectorenSpreekt Engels, Nederlands(+1)1-10 teamledenKONEKT.
(0 reviews)Events and more
KONEKT. biedt ondersteuning aan bedrijven voor het organiseren van bedrijfsevents, incentives, teambuildings, uitstapjes in de regio Zuid West-Vlaanderen en met uitbreiding Vlaanderen. We zorgen daarbij telkens voor een professionele uitwerking van A to Z, op maat.Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Wevelgem, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenProjecten in meerdere sectorenSpreekt Nederlands, België1-10 teamledenSmile
5(1 reviews)We are here to make you Smile.
NL // Wij ontwerpen, produceren en organiseren events en momenten voor particuliere klanten en bedrijven. Ons doel is om jou de meest prikkelende ervaring te bieden, en jou van dienst te zijn op een manier that makes you Smile. Smile B2B - Standenbouw en ontwerp Bedrijfsfeesten Incentive reizen Congressen en Beurzen Productlancering Opening gebouw, vieren medewerkers Familiedagen .... Contacteer ons via [email protected] of bel ons op +32 16 88 80 72. We gaan jou helemaal in de watten leggen. www.yourtimetosmile.be ______________________ ENG // We design, produce and manage events and moments for private and corporate clients. Our goal is to build you the most amazing experience, and serve you in a way that leaves a Smile. Smile Business - Company events Incentive trips Trade shows Product launches Family days ... Contact us at [email protected] or call us at +32 16 88 80 72. You are going to get pampered in every single way. www.yourtimetosmile.be ______________________ FR // Que vous soyez une personne privée ou une entreprise, nous nous engageons à faire de votre événement une expérience inoubliable. De la conception à la gestion, en passant par la production de votre projet … rien que du Smile ! Smile Business – Fêtes d’entreprise Evénements professionnels Teambuildings Séminaires d’entreprise Voyages de motivation Incentives Salons Démonstrations commerciales Lancement de produit(s) Journée(s) « famille » ... Contactez-nous par [email protected] ou +32 16 88 80 72. www.yourtimetosmile.beOp zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Aarschot, BelgiëVanaf € 5.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenErvaring in Personeelszaken (+10)Spreekt Nederlands, Engels(+2)1-10 teamledenvörm
(0 reviews)Op zoek naar projecten in Organisatie BedrijfsevenementenGevestigd in Antwerpen, BelgiëVanaf € 1.000 voor Organisatie BedrijfsevenementenProjecten in meerdere sectorenSpreekt Nederlands, België1-10 teamleden